Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 18, 2013 16:16:32 GMT
Van Haytham moest ze hier blijven? Ze had hem met een verbaasd gezicht nagekeken en nu was ze hier. Alleen in dit gebouw, hij had gezegd dat ze beneden een jurk voor haar hadden en langzaam liep ze dan ook naar beneden. Wat ongemakkelijk liep ze richting de vrouw. "Ik kom wat jurken halen." Zei ze met een onzekere ondertoon en de vrouw overhandigde deze dan ook aan haar. Snel liep ze met de jurken naar boven en legde deze boven neer. Een jurk pakte ze op en keek er verbaasd naar. Hoe moest ze deze aantrekken? Snel keek ze naar buiten, zag een aantal vrouwen met zo'n ding aan en zo moest dat dus? Weer ging ze naar de jurk en zuchtte. Waar was Haytham? Hij wist vast hoe ze zo'n ding aan moest krijgen. Haar donkere haren nam ze in haar hand om mee te vervelen. Snapte niet waarom ze hier nu alleen was. Ze durfde in ieder geval niet met andere mensen te spreken.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 18, 2013 18:40:27 GMT
Rustig liep hij weer naar the green dragon, hij wsit het ook niet anders wat hij deze middag nog zou moeten doen eigenlijk. Hij zuchtte even voor een moment en opende de deur van the green dragon en ging naar binnen. Hij keek even naar de barvrouw, die een oogje leek te hebben op haytham, maar haytham had er verder eigenlijk bijna geen aandacht meer voor, moest hij eerlijk zeggen. Hij liep naar boven en keek even naar de tafel, iedereen was vertrokken, om zijn eigen deel uit te voeren. Mooi. Hij keek even om zich heen en vroeg zich even af waar kanta was.'' Kanta?'' riep hij dan ook zachtjes en keek even om zich heen. hij kreeg vast wel antwoord terug van haar als ze hier was. Hij had haar gevraagd om hier te blijven, maar ja hij wist ook van Ziio, die was ook niet te houden als ze iets in de ko had, dan was ze ook weg, al had ze nog zo gezegd dat ze ergens moest blijven. Dus Haytham dacht direct, dat is vast indiaan eigen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 18, 2013 18:50:56 GMT
Ze had de broek uitgedaan het ondergoed wat ze erbij had gekregen was nog het makkelijkste, maar ze kon haar been niet helemaal door de jurk halen. Ze zuchtte dan ook en hield de jurk omhoog. Ze had de jurk in haar hand, waar ze vragend naar keek. Ze moest dit ding aankrijgen voordat ze naar buiten kon gaan, maar hoe kreeg ze dit ding aan? Dat was nog eens een moeilijke vraag. haar lichtgroene ogen zochten naar iets waar ze iets van snapte. Ze fronste terwijl ze naar de jurk keek en toen hoorde ze haar naam, in een ruk stond ze op om vervolgens richting de stem te lopen. De jurk onhandig in haar hand, ze voelde zich nogal dom dat ze niet gewoon wist hoe zo'n ding aan moest. Ze was voor hem gaan staan en keek dan nu toch even naar de grond. "Ik ben mezelf aan het omkleden." mompelde ze dan ook enkel, hoe kon ze zeggen dat ze hier wilde wonen en snapte ze niet hoe een jurk aan moest. "Maar… ik weet niet hoe een jurk werkt." Mompelde ze haast onhoorbaar.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 6:43:23 GMT
Hij liep rustig richting de deur van kanta en luisterde naar de woorden die ze zei. De laatste woorden hoorde hij inderdaad nauwelijks, toch vind hij ze wel langzaam woord voor woord op en zuchtte even voor een moment.'' Zal ik de barvrouw even voor je halen of die je kom helpen? Zij weet van onze situatie.'' Sprak hij kalm en bleef voor de deur staan.'' ik wil je ook wel helpen, maar ik snap dat je het niet fijn vind als ik binnen kom aangezien je daar waarschijnlijk naakt staat.'' Sprak hij kalm en keek naar de deur. Ja het was tenslotte 1766. En in deze tijd droegen vrouwen niets onder de hopelrokken doordat ze zo irritant waren om mee naar de wc te gaan. Even dacht hij aan de schep, waar was die schep? ach er stonden vast wel wat mensen op straat om die schep eronder te steken. En vanavond moest ze toch iets anders aan, in een jurk was ze niet zo leniig. Hij zuchtte even. waarom gaf hij niet direct die kleding? hij liep zijn kaer in en pakte even zijn oude pakje, van toen hij 16 was. Dat was nog wel een assassin pakje, maar iedereen wist wel van de geschiedenis, en een logo zat er toch niet meer op. Rustig deed hij de deur open bij kanta, en stak het om de hoek.'' Weet je wat kanta, doe dit direct maar aan, anders moet je je vanavond weer om kleden. Ik denk dat die broek en jas makkelijker aan gaat.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 19, 2013 8:29:40 GMT
De barvrouw? Ze keek verbaasd op. "Nee!" Zei ze snel. Was het zo erg als je naakt stond? Zijzelf vond het niet vreemd en als Haytham binnen zou kome, had het haar niet eens uitgemaakt. Zo staarde naar de jurk, maar nog steeds snapte ze niet goed hoe ze hierin moest komen. Het zag er voor haar doen maar vreemd uit, haar ogen zochten dan ook naar iets wat ze herkende. Totdat ze de deur hoorde en hoopvol op keek, hij stak zijn hand om de hoek en ze pakte dan ook de kleren aan. "Is het hier vreemd om naakt te zijn ofzo?" Vroeg ze dan ook met een brede lach. Zij zag het als iets normaals em dieren hadden ook niks aan... Dit ging een stukje sneller en ze was dan ook opgeluht toen ze alles aan had. Het zat beter als het andere pak en daar was ze al blij zat mee. Ze opende de deur en glimlachte naar hem. "Nu kan ik de straat op?" Vroeg ze dan ook met een glimlach. Niet dat de strepen op haar gezicht haar niet verraadde of de schedel van een dode vogel. Maar dat had het meisje nog niet helemaal in de gaten. Zij wilde nu gewoon naar buiten en zien hoe alles eraan toe ging.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 11:41:26 GMT
Hij keek naar haar toen ze uiteindelijk naar buiten kwam en keek naar haar voor een moment.'' in onze cultuur laten vrouwen hun naaktheid pas zien als ze verliefd op iemand zijn, en ze het zelf willen.'" vertelde hij wat serieus en keek naar haar.'' niet dat ik niet meerdere vrouwen naakt heb gezien, maar het is toch gebruikelijk dat ik niet zomaar binnen kom.'' sprak hij rustig en keek haar even een beetje onderzoekend aan terwijl hij even zijn hoofd schudde.'' ik moet je toch nog twee dingen vragen. Je moet die strepen van je gezicht verwijderen, en die schedel uit je haar verwijderen. Tenzij je de witte kap op zet die eraan zit, dan hoef je enkel en alleen nog die strepen te verwijderen. het is niet gebruikelijk dat iemand er zo bij loop, behlave ten tijden van carnaval.'' sprak hij kalm en keek even naar beneden vanaf de railing.'' Als je dat doet, kunnen we richting lexington vertrekken, het word al bijna tijd voor actie.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 19, 2013 12:52:45 GMT
Ze keek naar hem, haar groene ogen stonden nog steeds blij. Want zij snapte niet wat voor vreemde dingen hij zei. het was toch niet zo dat als je iemand naakt zag, je meer voor diegene moest voelen? "Als je al meerdere vrouwen naakt hebt gezien, waarom doe je dan nog steeds zo moeilijk?" Ze had een brede lach op haar gezicht. Maar een zucht ging al snel over haar lippen. "Werkelijk?" Mompelde ze dan toch en deed snel wat hij van haar vroeg. De strepen van haar gezicht en de schedel uit haar haren Ze legde een vinger tegen zijn borst aan. "Zo beter?" Vroeg ze hem dan ook. "Waar kwam ik ook alweer vandaan?" Vroeg ze toen nadenkend. Hij had gezegd waar ze vandaan kwam, maar was dat op dit moment even vergeten. Ze moest gewoon nog veel leren van hoe het er hier naartoe ging. Ze draaide zich dan ook om en liep zonder te kijken of Haytham mee ging, naar beneden. Want ze wilde toch nu wel echt naar buiten toe.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 17:28:30 GMT
hijj keek haar aan en zuchtte even terwijl hij zijn blik deed zakken. Wat was ze toch verschrikkelijk onwetend. Irritant was het stiekem toch wel een beetje moet hij eerlijk zeggen, al zag je dat niet in zijn uiterlijk, maar zijn stem zou het misschien toch wel een beetje beginnen te verraden'' Omdat dat liefde was, en voor jou voel ik niet die liefde als bij die andere vrouwen. Nu geen vragen meer daaarover.'' Sprak hij direct serieus en keek ruatig toen ze eenmaal klaar was met alles eraf halen.'' prima. Zo kun je over straat heen. Je naam is trouwens op straat bella, en je komt uit Italie. En luister vooral niet naar crowley, je luistert naar mij.'' Sprak hij rustig en knikte evven voor een moment. Ze begon al te lopen, en hij zuchtte enkel maar even.'' wacht even, meid.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' ik wil nog even wat dingetjes met je doornemen.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 19, 2013 17:41:04 GMT
Ze hoefde het niet eens iets te weten over liefde of iets wat daarbij samen hing. Ze was nog niet zo oud en sowieso kende ze haast niemand. Dus jongens waren ook een groot vraagteken voor haar. Kanta zuchtte dan ook en wilde eigenlijk haar mond open doen. Maar ze mocht er blijkbaar niks meer over vragen, dus deed ze dat ook niet. "Bella en Italië. Helemaal goed." Zei ze nog snel over haar schouder heen en stond abrupt stil toen hij wacht even zei, dan vooral over het 'meid' stukje. "Meid? Werkelijk?" Vroeg ze hem met een kleine minachting. Hoezo noemde hij haar nu opeens meid. Ze keek hem dan ook met een lichtelijke irritatie aan. Want Kanta was niet zo heel goed om dat te verbergen. "Wat moet er doorgenomen worden?" Ze was niet goed in het werken in een team en luisteren was ook niet haar sterkste punt. Ze was immers gewend om alleen op te groeien.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 20, 2013 6:51:23 GMT
Hij knikte even en liep terug naar de tafel voor een moment. Ze zou wel terug komen, en hoorde dan ook de minachting in haar stem.'' Hoe zou ik je anders moeten noemen? Jongen?'' sprak hij wat arrogant, en vooral tegensprekend tegen haar.'' Je bent toch geen jongen?'' sprak hij kalm en keek haar behoorlijk serieus aan, geen poging tot humoristisch te doen, want zo was hij ook geen eens. Hij bleef haar aan kijken en zag haar irritatie.'' je mag dat pak ook weer terug geven en zelf over de straten heen gaan wandelen hoor. En aangezien worden voor een wilde door iedereen.'' Sprak hij kalm en keek haar aan.'' je hoeft mij niet te helpen, en ik wil ook wel jou mijn hulp niet aanbieden. Ik zie potentie in je, en wil je misschien wel bij mijn genootschap hebben, maar dan moet jij mij ook wat terug geven.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Voor we vertrekken naar de buitenwereld. Ik wil niet dat je uren naar 1 gebouw staart. Je mag best kijken, ik snap dat je zenuwachtig bent, en niuewsgierig, nu ze je straks niet raar aan gaan staan kijken, maar kom niet over alsof je een of andere belachelijke toerist bent.'' Sorak hij enkel en keek haar aan.'' Daarnaast, wij voegen ons straks bij de naderen, bij Crowley en de andere, jij werkt vooraan bij de koets. Luister goed naar de aanwijzingen van church en Amaro. Kunnne we dat afspreken? niet dat je domme dingen gaat doen, deze missie van vanavond is heel erg belangrijk voor de orde.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 20, 2013 9:38:22 GMT
"Nee, mijn naam is Kanta." Zei ze op de vraag of ze een jongen was. Natuurlijk was ze een meid, maar dat klonk veel te minachtend. Sowieso klonk hij op dit moment nogal arrogant. Hij zei dat ze het pak weer terug mocht geven en aangezien kon worden als een wilde. "Dat is pas kinderachtig." Mompelde ze met een zucht en luisterde naar wat hij te vertellen had. Hoezo zag hij potentie in haar? Misschien had ze het zich allemaal wat anders voorgesteld en was alles gewoon even wennen voor haar. Ze moest hem wat teruggeven? Hij luisterde naar zijn woorden, niet staren? Ze mocht niet als een toerist over komen? Had ze hem wel goed uitgelegd dat dit de eerste keer was dat ze hier was, of kon hij zelf de link niet leggen dat ze deze keer niet aangevallen werd en dus eigenlijk iedere kans wilde grijpen om alles te zien. "Oke, niet kijken naar gebouwen." Zei ze hem dan ook, al had ze geen idee hoe ze dat voor elkaar ging krijgen. Toch was haar enthousiasme al wat gedaald, deze man was niet bepaald degene waarbij je blij moest zijn blijkbaar. "Denk je werkelijk dat ik zo dom ben? Ik luister en ik zal ervoor zorgen dat deze avond niet door mij verpest word." Ze maakte een gebaar met haar hand, iets wat bij indianen betekende dat ze het meende en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Niet dat de meeste haar geloofde als ze dat deed. "Laat jij me morgen de stad dan zien?" Vroeg ze hem dan met een flauw glimlachje. De enige van wie ze zenuwachtig begon te worden, was Haytham.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 20, 2013 12:15:34 GMT
Haytham keek naar haar en zuchtte even.'' en je schuilnaam?'' sprak hij nu om het nog even met haar door te nemen en keek ook vrij serieus in haar ogen.'' En als je mij kinderachtig vind kanta, dan kun je direct vertrekken. Sprak hij omdat hij het wel hoorde.'' Dan hoe ik je vanavond niet eens te zien, en maak ik je nu ter plekke af, want je overleefd het toch niet lang op straat, en je weet wat wij gaan doen. Voor het bij onze vijand tereht gaat komen, als ze zien dat je deze tavern zonder mij verlaat.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Je mag wel kijken, ik snap dat je misschien enthousiast bent, omdat Boston allemaal nieuw is, maar laten we het houden op dingen zoals overdreven wijzen, en zeggen van '' oh haytham kkijk eens naar dat gebouw!'' sprak hij met een beetje een meisjes stem. Ze begon over dat ze niet dom was en hij knikte even.'" dat je niet dom bent, daar was ik ook wel achter, anders stond je nu niet in mijn bijzijn. Maar ik waarschuw al mijn leden, dus niet alleen jou. We kunnen geen saboteer gebruiken.'' sprak hij rustig weer en zuchtte even voor een moment toen ze nog een allerlaatste vraag stelde.'' ik zal lee vragen of die jou Boston wil laten zien morgen, want ik moet morgen helaas nog verschillende dingen regelen met een verrader van onze groep.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 20, 2013 12:25:29 GMT
"Belle" Zei ze over haar schuilnaam. Alsof ze deze niet wist! Ze hoorde zijn woorden en zuchtte. "Oke, oke." Zei ze dan ook. "Je bent niet kinderachtig. Ik heb alleen nooit bij een stam gehoord. Al weet ik dat ze goed kunnen dreigen." Ze keek naar hem en kon haar lach toch niet houden. "Sorry." Mompelde ze en haar lippen op elkaar probeerde te houden. "Ik zal niet wijzen en dat zeggen." Dit keer zei ze het iets serieuzer en toen hij zei dat iemand anders haar Boston maar moest laten zien, zuchtte ze. Niet dat Haytham zo handig was, maar ze twijfelde of iemand anders aardiger tegen haar zou doen. Het enige wat ze moeilijk vond, was dat het wat op een stam leek. Omdat ze daar nogal een haat tegen had ontwikkeld, kon ze het maar moeilijk aanvaarden dat er iemand was die haar rond wilde commanderen. Ze wilde geen hoop in iets krijgen, als ze er straks toch uit werd gegooid. "Dus dat duurt de hele dag?" Vroeg ze hem met een frons, het was echt niet dat hij haar alles moest laten zien. Maar als een klein rondje al een probleem was? Maar goed, als een of andere Lee haar rond moest leiden, dan zou ze diegene maar netjes volgen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 20, 2013 13:07:35 GMT
Hij keek rustig naar haar en knikte.'' je weet alles, das mooi, kanta.'' sprak hij nu, toch enigszins iets anders dan net, iets opgewekter.'' Je hoort nu ook niet bij een stam, wij zijn geen stam, maar een groep, die vecht voor vrijheid. Order, Purpose and Nothing more.'' Sprak hij kalm en keek haar aan. '' Als je een keer niet mee doet doe je een keer niet mee, geen probleem bij ons.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' een stam dwingt je altijd bij hun te zijn en te horen. Daarintegen zijn wij iets anders. Je leeft je eigen leven, maar bent enkel voor de goede zaak bij de templars. Want da zijn wij, de templars ook wel bekend als de orde in deze stad.'' sprak hij rustig.'' Meer en diepere geheimen krijg je wel te horen als je je hebt aangesloten bij ons.'' sprak hij rustig en keek even om zich heen terwijl hij nu begon te lopen.'' kom, laten we richting lexington gaan. Het is zeker nog een aantal uurtjes rijden.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' je kunt hoop ik paardrijden?'' sprak hij en keek naar haar, en hoorde dat ze nog een vraag had. '' ik ben bang dat ik het niet zal kunnen doen, ik moet morgen vroeg naar lexington en daar door naar new york, en ben waarschijnlijk pas met een paar dagen terug. Dit is belangrijk voor de orde, een grote klus.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 20, 2013 13:19:15 GMT
Ze wist niet zo zeker of dit niet als een stam was. Er was in ieder geval een hoge baas, hier genaamd Haytham, die de bevelen leverde. Iets waar ze nog aan moest wennen. Maar ze ging haar best doen om hem niet iedere keer tegen te spreken. Ze knikte op dit moment dan ook even. Orde van de stad? Ze vroeg zich af of zij daar eigenlijk wel bij hoorde, zoveel orde had ze zelf namelijk niet. Ze volgde hem en toen hij haar vroeg of ze kon paardrijden, keek ze hem enkel ongelovig aan. "Natuurlijk, de meeste stammen zijn hun paarden kwijt dankzij mij." Zei ze toch ergens wel trots. Ze vond het leuk om ze te vervelen en daar heeft ze dan ook wel wat verwondingen door gehad. Toch leerde het haar wel om te overleven. Hun hadden haar verbannen, dus dan mocht zij ook rot tegen hen doen. Zij moest immers zelf overleven, ze was blij dat hij haar niet vroeg waarom ze niet in een stam was opgegroeid. Iedereen die geboren was, leefde namelijk in een stam. Of je werd eruit gegooid om welke reden dan ook. Zoals bij haar gebeurt was, iets wat ze nog lang niet vergeten was. Het maakte haar dan ook werkelijk niks uit wat er met ze gebeurde. Ze wilde haar als klein kindje ook ergens laten liggen om opgegeten te worden door de wolven. "Dan wens ik je alvast veel succes." Zei ze dan ook over zijn grote klus. Als ze over de puberteit heen zou zijn, was ze vast een stuk rustiger en minder rebels. Al zou het nog even duren voordat het in haar hoofd getimmerd werd.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 20, 2013 13:43:52 GMT
Hij keek naar haar en knikte even.'' Dan is het prima.'' sprak hij en glimlachte voor een heel klein momentje, al was het meer een tevreden glimlachje.'' Dan heb je zeker meer potentie dan ik dacht.'' sprak hij nu ook ter compliment uit, maar het klonk serieuzer waarschijnlijk dan hij het bedoelde.'' Maar ik had wel verwacht dat je kon rijden, maar aangezien je zonder paard Boston binne kwam, wist ik het niet zeker.'' sprak hij en liep naar buiten en stapte daar op een pikzwarte hengst, en wees even naar een bruine merrie die aan een ander blok vast stond.'' Pak die maar, Lee is duidelijk lopend gegaan.'' Sprak hij rustig en keek haar aan. Hij knikte op haar succes.'' bedankt, dat zal vast wel lukken.'' Sprak hij rustig en wachtte rustig af tot zij ook op het paard zou zitten, zodat ze richting de frontier konden gaan, waar ze zeker nog een paar uur zouden moeten rijden voor ze in Lexington waren. Hun zouden daar zeker pas rondom de schemering zijn waarschijnlijk, net op tijd dus om hun plan in werking te zetten, als Lee en zo daar natuurlijk was. Hij dacht even na, hoopte dat Corley er was, want hij had geen duidelijk moment afgesproken. Misschien zou hij vannacht lee ook wel de leiding geven, en zelf in Lexington overnachten. een van de redcoats kwam op hem af zetten en hkeek naar Haytham.'' Oi! where are you going?'' sprak de man en Haytham keek even om zich heen.'' Me?'' sprak hij wat verbaasd en de man zuchtte even.'' No the other cock robin!'' sprak de man en Haytham steeg even af.'' Well.. I was leaving.'' sprak hij rustig en keek even naar Kanta voor een moment, voor hij weer terug keek naar de man.'' And now?'' sprak de man en Haytham zette het paard weer vast.'' well.. Now i am going to feed you your teeth.'' sprak hij rustig, waarna hij zijn zwaard trok, en een behoorlijk openbaar conflict veroorzaakte, met goed 8 mannen, maar die hij duidelijk tot nu toe aan kon. Met gemak.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 20, 2013 13:56:47 GMT
Behendig klom Kanta op het paard, met haar lenigheid en behendigheid was niet veel mis en dat was ook makkelijk te zien. Ze duwde haar kuiten tegen het paard aan die begon te lopen. Ze vroeg zich af wat voor potentie hij telkens over sprak, het was vreemd. het leek haast alsof hij haar bij alles wat ze deed, aan het keuren was. Of ze het wel goed deed en wat de volgende stap zou zijn. Iemand sprak tegen Haytham en ze was al bang dat dit veel te lang ging duren. Maar ze had niet verwacht wat hij op dit moment deed. Hij stapte van zijn paard af en zuchtte toen toch maar. Mannen altijd met hun gedrag. Ze zag het vaak genoeg bij de stammen, uitdagen en gek doen. Kanta bleef zitten, als hij het niet meer aan kon, dan zal ze ingrijpen. Maar tot nu toe leek hij het nog makkelijk aan te kunnen en als hij zo zijn adrenaline kick onder de duim kon houden, waarom niet? Haar groene ogen moest ze toch even laten rollen om vervolgens met een geamuseerde blik naar het tafereel te kijken. Ze zag wel eens gevechten van enkele stammen, maar dit was een stuk leuker om naar te kijken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 20, 2013 14:30:15 GMT
Hij vocht nog lustig met de mannen door, terwijl het normale volk een beetje in panike begon te slaan door de vele doden die Haytham momenteel veroorzaakte op de straat nadat er 8 doden waren, en Haytham locht licht verwond was op zijn wang, leek het allemaal wat anders te zijn geworden. Hij schraapte zijn keel even voor een moment en keek naa Kanta.'' ja laten we gaan.'' Sprak hij terwijl er wat bloed van zijn wang naar beneden druppelde, maar daar trok hij zich niets van aan. Hij spoorde het paard aan en liet het rustig door de stad heen stappen terwijl hij even zijn keel schraapte en naar haar keek.'' Die hebben wel hun lesje geleerd, dacht ik zo.'' Sprak hij rustig en keek nog even om, terwijl er iemand aan kwam rennen om zo snel mogelijk die lijken vabn de straat te halen, en een paar mensen keken geschrokken toe. Haytham lachte enkel een beetje, al zag ze het nauwelijks door zijn verder serieuze blik.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 20, 2013 14:37:12 GMT
Kanta zuchtte met een kleine glimlach toen hij weer op het paard stapte. Ze hadden hun lesje geleerd? Ze zei er verder niks over, enkel omdat ze vroegen waar hij naartoe moest? Ze vond het de zaak enkel verdacht maken, maar blijkbaar maakte het Haytham niet uit. "Ik denk inderdaad dat ze je niet opnieuw lastig zullen vallen." Zei ze dan ook rustig en keek even voor zich uit. Daarna keek ze weer even naar hem, die wond moest afgedaan worden. "Ook al staat de wond je niet verkeerd, misschien is het slim om hem zo snel mogelijk schoon te maken?" Zei ze hem rustig, geen idee of het hem eigenlijk wel uitmaakte. Anders zou ze er zelf wel voor zorgen dat als ze ergens topte, die wond afgedaan werd. Het leek haar niet slim om het bloed zo te laten lopen namelijk. Het maakte enkel je kleding vies.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 20, 2013 16:35:49 GMT
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moment. ''Dat lijkt me logisch.'' sprak hij op het feit dat ze hem niet opnieuw lastig zullen vallen, en keek har aan.'' maar hun dood was noodzakelijk. Bloody redcoats.'' Sprak hij rustig en schudde zijn hoofd even waarna hij hij hoorde dat ze over zijn wond begon en hij haalde zijn schouders even op.'' Ach die droogt vanzelf wel weer op, het is niet ernstig.'' sprak hij koeltjes, en lette niet eens op de wond, en wuifde zijn hand ook even, alsof dat hem helemaal niets kon schelen, en het maar zo gelaten moest worden. Hij keek even naar haar en daarna naar de stand van de on.'' Volg mij even, ik wil je nog even wat later zien voor we naar Lexington gaan.'' sprak hij rustig.'' je kunt klimmen neem ik aan?'' sprak hij rustig en reed snel richting een kerkje, die een behoorlijk hoge toren had.'' Kom, zet je paard vast, dan gaan we klimmen.'' sprak hij rustig en steeg al af, terwijl hij richting de kerk begon te lopen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 20, 2013 16:56:13 GMT
Ze snapte zelf dat het logisch was, maar zijzelf vond het een klein beetje ver gaan. Toch zei ze er niks over, ook het feit dat hij zei dat het 'noodzakelijk' was. Er was niks noodzakelijks aan iemand doden. De wond droogde op? Dat snapte ze zelf nog wel, maar dat wilde niet zeggen dat hij het moest laten zitten. Hij vroeg of ze kon klimmen en ze knikte. "In bomen en een berg gaat nog net." Zei ze hem enkel en toen ze de kerk zag, moest ze toch even verbaasd kijken. Toen hij zei dat ze hem moest volgen, deed ze dat ook. Wat was hij haar van plan te laten zien. Ze zette haar paard vast om achter hem aan te lopen. Ze ging niet op dat ding klimmen, ze was al een huis opgeklommen en dat was geen succes. "Ik kan geen gebouwen beklimmen." Zei ze dan ook simpelweg. Bomen en bergen waren heel anders. Misschien dat ze net op het lage dakje kon komen, toen bedacht ze zich iets. Hij kon klimmen? Maar dat ging ze zo vast wel zien…
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 20, 2013 17:11:43 GMT
Hij keek naar haar en slikte even.''Met rust kun je dit beklimmen.'' sprak hij en liep even naar zijn paard en haalde er een mes uit, met een haak vorm en keek naar haar.'' hier doe deze aan. Daar heb ik het ook mee geleerd. Ik ga het je hier en nu leren.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Dat mes breekt niet af, en het is harstikke handig om je aan kleine richeltjes vast te houden. We gaan eerst een klein stukje obhoog, het lage dak. Daarna de toren. En geloof in jezelf, dan kan je dat.'' Sprak hij rustig en rende al vooruit, en ging via de spijlen van het raam langzaam omhoog, waarna hij zich op trok aan het dk en daarop naar haar keek.'' Probeer het maar. Ik helpe als het mislukt. Maar met een hookblade moet je het redden.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' kom maar, bella, je kunt het.'' Sprak hij rustig en iemadn die keek die keek wat verbaasd.'' He looks like a Rabbit monkey. He is insane!'' sprak die uit over Haytham.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 20, 2013 18:13:57 GMT
Ze keek hem ongelovig aan, hij ging wat doen?! Ze keek hem dan ook argwanend aan, hij was vast van plan om haar van de kerk af te gooien? Ze pakte vragend het mes aan, luisterde naar zijn woorden. Maar toch vond ze alles vreemd, ze wilde haar mond open doen om wat te vragen. Maar voordat ze wat kon vragen, was hij al weg. Ze rende achter hem aan en keek verbaasd hoe hij op het dak was gekomen. Waarom kon hij dat! Bomen waren geen probleem en rotswand ging ook nog wel… Maar toch vond ze het vreemd dat hij zo makkelijk een gebouw kon beklimmen. Ze keek naar hem en zuchtte doen ook even, dit ging haar dood worden. Maar ergens had ze ook weinig te verliezen. Ze keek naar de man die iets over hem zei en ze zuchtte. "Hopelijk geen konijn." Mompelde ze zacht tegen zichzelf, meer doelend op dat die beesten altijd seks leken te hebben. Ze liep dichter naar de muur toe en eigenlijk zag ze vrij weinig dingen waar ze zich aan vast kon houden. Met haar slanke vingers, voelde ze langs de stenen, totdat haar vingers een houvast voelde. Het duurde langer als dat ze had gehoopt en ze kon nu minder makkelijk houvast vinden. Ze vond het makkelijker bij het andere gebouw. Haar voeten waren van de grond af en ze wilde net het mes achter een richeltje haken, totdat ze weggleed en op de grond belandde. Zacht gromde ze in zichzelf, boos dat het haar niet was gelukt en dat ze haar armen had afgeschaafd aan die stomme stenen. Ze duwde zichzelf omhoog en was nu niet van plan om opnieuw te vallen. Door de vastberadenheid leek het iets beter te lukken. uiteindelijk was ze op het lage dak gekomen en ze keek naar haar afgeschaafde elleboog. "Waarom ga ik dit eigenlijk leren?" Vroeg ze hem toen met een zucht, want ze zag hier niet veel handigheid in.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 20, 2013 20:07:14 GMT
Hij keek naar haar en knikte even terwijl hij gewoon naar haar keek en haar op het laatste stukje toch even wou helpen, maar het lukte haar al.'' Zo moet je het leren, met vallen en nog een keer proberen. De toren is makkelijker, dat is hout.'' sprak hij rustig en wees naar de toren.'' En je gaat nu niet opgeven.'' sprak hij met een grijnsje en keek haar aan.'' Dit stuk ging je goed af. Ik leer je dit, omdat je vanaf daken en gebouwen de omgeving kunt bekijken, en dat is gunstig.'' sprak hij rustig en keek naar de punt.'' Normaal klim ik naar de punt, en ga daarop zitten, maar dat is niet breed genoeg voor ons twee, dus we nemen het kapeltje eronder. Dan heb ik je alvast Boston wat laten zien.'' Sprak hij rustig en keek haar aan, terwijl hij over het dak richting de toren liep en even aan de houten platen voelde.'' ja, met je hookblade, moet dit goed komen.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Dit is niet alleen makkelijk trouwens om de omgeving te checken. Tevens omdat veel wachters de daken niet op kunnen klimmen, ben je vaak op de daken veiliger dan dat je beneden loopt. Er staan wel wachters op het dak, hier en daar, maar lang zo veel niet als beneden. Handig dus als je op de vlucht bent.'' vertelde hij rustig.'' Nou, daar boven ligt een touw, in dat kapeletje, weet ik, ik klim even omhoog, probeer het eerst zelf, en anders laat ik het touw zakken. Daarna leer ik je een sprong, hoe je het makkelijkste van gebouwen af komt.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Zie je zo boven.'' sprak hij en begon weer met gemak de toren te beklimmen en wachtte weer in het kapeletje boven.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 20, 2013 21:40:36 GMT
"Is dat een grijns?" Vroeg ze en keek hem haast verbaasd aan, had niet verwacht dat hij dat kon. Hij legde haar hit dat dit makkelijker was en ergens geloofde ze hem voor geen meter. Het was hout, maar geen boom! Wat snapte hij daar niet aan? Ze liep ahter hem aan en keek naar hoe hij naar boven ging. Waarom kon zo'n oude man beter klimmen als haar? Zij was jong en moest dat kunnen! Ze keek naar het mes in haar hand. Vervolgens naar hem, het was hoog en he meisje wist dat dit ontzettend fout zou gaan. Maar ergens wilde ze zichzelf niet laten kennen, dus op ieuw begon ze te klimmen. Het was inderdaad misschien wat makkelijker met het mes, ze keek net omhoog om te zien hoe ver ze nog moest. Maar haar ogen werden groot toen ze naar beneden zakte. Haar voet slipte weg en een kleine gil kwam tussen haar lippen door. Haar lichaam leek voor even gewichtloos te zijn, totdat ze een ruk aan haar arm voelde. Ze had het mes nog achter een richel, ze had nog net geen tranen in haar ogen. Ze ademde al zwaarder als dat eigenlijk zou horen en ze greep snel met haar andere hand de toren vast. Rustig.. Ze moest rustig zijn. Het was dat ze klimmen wel een beetje gewend was en dat ze niet wilde opgeven. Het duurde in haar gedachten een eeuwig, als ze dit ooit onder de knie wilde hebben, moest ze het veel vaker oefenen. Nu duurde het al even om houvast te vinden en zichzelf omhoog te trekken. Ze ademde zwaar, was moe en ze zal hier voor altijd blijven zitten. Ze ging niet naar beneden! "Waarom leer je zoiets?" Kon ze hem tussen het ademen doorvragen. Ze wilde het liefst opkrullen om te gaan slapen. Ze keek nu pas van hem weg om om zich heen te kijken en een kleine lach verscheen toch op haar lippen. Het uitzicht was prachtig. "En waarom zou ik moeten vluchten? Ik ga dus al zeker in de problemen komen."aar je hoorde dat het haar niks uitmaakte en uit haar houding kon je zelfs opmaken dat ze het wel leuk vind.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
A dress?
Nov 20, 2013 23:46:25 GMT
via mobile
Post by Haytham on Nov 20, 2013 23:46:25 GMT
Haytham keek rustig naar haar toen ze naar boven kwam. Uit reflex wou hij al doreft naar beneden klimmen toen ze viel, maar merkte dat ze nog hing en hij knikte even." goed gedaan." Sprak hij nu tegen haar. Zometeem gaan we niet klimmend naar beneden, we nemen een dodemanspong." Sprak hij rustig en knikte even op haar vraag." Het zit in je opvoeding als je zo iemand bent als ik." Sprak hij doodnormaal." Geniet maar even van Boston vanaf hier. Mooier uitzicht krijg je haast niet, En als je morgen met lee de stad in gaat, Krijg je niet zulk mooi uitzicht als nu." hij keek zelf ook rven rond, maar was het uitzicht wel gewend." We gaan nog wel wat oefenen op freerunnen, kanta. geloof me, soms is in de schaduw werken beter dan in het licht." hij keek even naar beneden en zag de hooiwagen vrij dichtbij de kerk staan, mooi. " Als je op adem bent, dan gaan we die hooikar in. Springend. Moeilijk is het niet, maar je moet wel even op adem zijn."
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 21, 2013 8:41:25 GMT
"Vreemde opvoeding." Zei ze rustig, maar bleef om zich heen kijken. Ze vond het mooi en vooral interessant om alles zo te zien. Hij zei dat ze niet klimmend naar beneden gingen en ze keek gealarmeerd naar Haytham. "Een dodemansprong?" Vroeg ze dan ook ongelovig en naar beneden keek. Nee, ze vond het niet erg om naar hem te luisteren. Maar als hij werkelijk bedoelde dat ze naar beneden moest springen? Dat ging ze niet doen. Dan zou ze inderdaad beneden op de grond liggen… Dood. Een hooikar inspringen? Was hij wel goed bij zijn hoofd? Ze had verwacht om met het touw naar beneden te gaan. Maar springend? Vanaf deze hoogte was een hooikar vast ook niet goed om je val te breken. "Ik ga niet springen Haytham." Ze schudde haar hoofd en keek hem nu wel aan. "Als je wil dat ik spring, dan zou je me werklijk moeten duwen. Zo graag wil ik ook nog niet dood." Zei ze hem en keek hem dan ook ongelovig aan, wat verwachtte hij? Dat ze werkelijk zou gaan springen? Ze was niet helemaal debiel…
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
A dress?
Nov 21, 2013 10:44:26 GMT
via mobile
Post by Haytham on Nov 21, 2013 10:44:26 GMT
Hij haalde zijn schouders op en keek haar aan." Het is net wat je vreemd noemt natuurlijk. Voor mij was het meer dan normaal." Sprak hij rustig en keek even om de hoek naar de top." Ik klim zo nog even een stukje hoger, dat springt makkelijker." Sprak hij waarna hij kort zijn hoofd schudde." Ik ben het gewend om te doen, Kanta. Het is veilig. Dit is heust niet mijn eerste keer springend naar beneden. Maar als jij liever klimt, Be my guest. Ik zie je zometeen beneden." Hij knikte nog even en klom nu het dak op van het kapelletje en klom zo nog even door naar de top, waarna hij zich concentreerde, en zichzelf naar beneden liet storten, in de hooiberg, waar hij al snel weer heel en wel uit kwam, wachtend tot kanta nu beneden kwam, en ging maar rustig op een bankje zitten, want hij wist niet hoelang het nog zou duren.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 21, 2013 11:01:24 GMT
Ze keek hem vragend aan, hij ging hoger klimmen om dan te springen? Ja, hij was gek. Toen hij sprong, keek ze dan ook weg, om vervolgens over de rand heen te kijken om hem uit het hooi te zien stappen. Ze ging hem niet nadoen, zelfs al zag ze dat het bij hem goed ging. Ze had het nog niet eens van twee meter ooit geprobeerd en waarom zal het haar dan wel van zo hoog lukken? Ze fronste, hij liet haar hier alleen? Hoe handig was hij wel niet. Eerst haar mee naar boven nemen en daarna zelf naar beneden springen. Wat een heer, dacht ze sarcastisch in zichzelf. Naar beneden klimmen was altijd erger als naar boven, dus dit ging vast heel handig worden. Maar zichzelf de dood tegemoet springen was ook niet alles. Zoals ze had verwacht, was het ook. Naar beneden was een stuk onhandiger en met wat moeite kon ze zich vaak nog net goed vasthouden. Toen ze enkel weg slipte, kon ze zich deze keer niet vasthouden met iets en met een klap viel ze met haar rug op het lagere dak. Haar lichaam weigerde om adem te halen en in een reflex draaide ze zich om, duwde ze zich omhoog en zat nu op haar knieën. Nog steeds probeerde ze wanhopig adem binnen te krijgen, maar door de klap was dat moeilijker. De paniekerige korte ademhalingen waren dan ook niet de beste manier om het op te lossen. Haar lichaam deed pijn en ze had hier en daar schrammen, ze was van een paar meter hoogte gevallen en dat kon ze ook goed voelen. Haar handen drukte ze hard op het dak en ze probeerde zich te concentreren op haar ademhaling. Ze voelde zichzelf duizelig en het liefst had ze haar ogen dicht gedaan. Maar dat was iets wat ze niet ging doen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 21, 2013 16:11:08 GMT
Haytham keek niet naar haar om eigenlijk,hij zag wel dat ze niet sprong, en daarom zuchtte hij even voor een moment, maar keek verder niet echt meer naar haar om. Hij zag wel dat ze viel, maar ook nu stond hij niet op, meer door zijn eigen opvoeding ook, hij toonde geen medeleven naar haar toe, dat zou haar motiveren het goed te doen, of althans zo werkte het altijd bij zijn vader. Als hij viel, mocht hij niet janken, als hij ging janken kreeg hij problemen, en hij had het freerunnen daardoor ook heel snel onder de knie. Daarom reageerde hij ook verder niet en schraapte enkel even zijn keel en zag johnson en Chruch nu samen rijden door de straten heen en knikte even naar hun. Die waren duidelijk op weg naar Lexington, en daarachter reden ook Pitcairn en Hickey. Dat ze samen reden, stelde hem wel gerust, dan waren ze er tenminste allemaal en dat scheelde ook weer een hele hoop. HIj bleef zelf rustig zitten, wachtte tot kanta beneden was.
|
|